onsdag 27 oktober 2010

Dum i huvudet...

Den här bloggen började med att ifrågasätta om man (jag) är dum i huvudet. Den ursprungliga frågeställningen rörde om jag var dum i huvudet som spelar med gamla klubbor. Den har ännu inte fått något uttömmande svar. Däremot kan man (jag) konstatera att man (jag) är blockdum i ett annat avseende. 


För det första så gillar jag sovmorgnar. För det andra så är jag värdelös som golfspelare före lunch. Och vad har jag gjort? Jo, vid en tid på året då alla förnuftiga människor ställt in sina klubbor i förrådet så ska jag upp tidigt både lördag och söndag för att spela golf.


Just nu känns det som om det kommer att bli sk*tkul fast på södag kväll kanske jag postar ett inlägg med rubriken "En svart helg".


Men nästa helg då? Jo, då ska jag spela retrogolf i Skåne. Åka bil halva fredagen, upp tidigt både lördag och söndag och sedan bil hela söndagkvällen. Låter lagom vilsamt inför ännu en arbetsvecka.


Man (jag) tar sig (mig) för pannan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar