tisdag 21 augusti 2012

Bagen packad
















































Ska jag, insåg jag sent i går kväll, få någon rätsida på det hela så kan jag nog inte hålla på och testa olika klubbor utan först måste jag hitta tillbaka till min sving och mitt spel. Därför packade jag en bag med de klubbor ni kan se ovan och dessa avser jag att hålla mig till. Åtminstone tills jag tycker att jag återfunnit harmonin och stabiliteteten i spelet. Dock kommer jag säkerligen inte att släpa med mig alla 14 klubborna varje gång men de fixerar så att säga parametrarna för mina klubbval.

I bagen sitter några Mizuno TP-5 persimmonklubbor (driver, spoon och träfemma) med DGR400 stålskaft, en Ginty, ett set (SW-3) Mizuno TP-2000 med Nippon Dynaflex Gold (regular) och min Joe Powell Sarasota bladputter.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar