tisdag 28 augusti 2012

A/S


Toreadorfinishen
Henke ville spela en match efter jobbet i kväll. Med retroklubbor. Alltså stängde jag kontoret något tidigare än vanligt. Själv hade jag haft en halvrutten dag men bara jag kom ut till klubben kändes det bättre och efter några hål så var jag på strålande humör. Problemet var att jag måste ge Henke sju slag och att jag inte är i form. Nu är vår bana indexerad så att fem av de sju slagen ligger på utrundan så planen var att hålla matchen jämn de första nio hålen för att sedan sätta in stöten. Det fungerade nästan. Vi var A/S efter nio hål och efter det femtonde hålet var jag tre upp. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men när vi skakade hand efteråt så hade vi delat matchen...

Hmmmm...

3 kommentarer:

  1. Vilken otrolig skopning...som du dessutom lyckats fånga på bild. Tur att du inte fortsatte bildserien för då hade kycklingvingen kommit som ett brev på posten...:)
    /H

    SvaraRadera
  2. Kul att du hade behållning av bilden...

    SvaraRadera
  3. Har stått och svingat lite med din gula swinggimmick, och det känna som om sättningen blir bättre och att skopningen minskar. Hoppas vi hinner med en ny retromatch snart.
    /H

    SvaraRadera