tisdag 30 juni 2015

Staff Fluid Feel


För en tid sedan flyttade jag ut ur det hus i vilket jag bott de senaste decennierna och in i en mycket trevlig men ganska liten lägenhet. Det är helt enkelt inte möjligt för mig att längre härbärgera alla de fina klubbor jag "räddat" och jag har därför, med stor vånda,kommit fram till att några av dem får lov att flytta till nya hem.

Först ut (bortsett från några underhandsförsäljningar och set jag skänkt bort) blir de här Wilson Staff Fluid Feel-bladen. Setet omfattar 2-PW, är standardspecat, skaften är TT Dynamic regular, greppen svarta tacki-mac.



För 1.750 kr är de dina. Du får antingen hämta dem (i Norrtälje) eller betala frakten. Anmäl intresse via SMS (eller samtal) till xxx-xxxxxxxxxx.
edit. Jag tror att jag städar källaren istället. Det måste finnas annat än golfklubbor jag kan göra mig av med..

3 kommentarer:

  1. Kanske något för Herman...
    The Persimmon Golf Society

    SvaraRadera
  2. Kan ju vara bra med en länk också...

    https://www.facebook.com/groups/189830219415/

    MJO

    SvaraRadera
  3. Hmmm... Facebook är inte riktigt min grej.

    SvaraRadera