lördag 6 oktober 2012

Överskott

Ett av mina bekymmer är att jag har för mycket prylar. Inte bara golfklubbor utan överhuvudtaget. Inte för att jag tycker att jag samlat på mig så överdrivet mycket, men jag är i den situationen att jag ska, på någon sikt åtminstone, flytta från ett relativt rymligt hus till någon slags mindre bostad. Då  har man plötsligt anledning att fundera över vad man egentligen behöver och vad av allt som omger en som bara är "a waste of space".

Fast den här bloggen handlar ju om golf och när det gäller just golfklubbor så har jag nog aningen fler sådana än medelgolfaren. När jag får frågan "hur många set" jag har så är det ärliga svaret att jag inte riktigt vet. Fast det finns de som har det värre. Och som gör något åt saken.

iron lot.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar