måndag 10 september 2012

Gammal kärlek rostar inte


Min förra post handlade om att man nog egentligen borde ha bara ett set klubbor. Ett riktigt bra set. Det jag stoppade i bagen idag var i alla fall ett steg i den riktningen. Mina gamla shamrockblad, min powerbiltspoon och min Joe Powell bladputter. Kompletterade med en driver (Toney Penna) och en wedge samt (hur det gick till begriper jag inte riktigt) en Spalding Tour Edition Custom Crafted järntvåa...

Shamrockbladen är gamla favoriter och de bodde för ett antal år sedan i min bag där de samsades med diverse metalwoods fast de (och jag) trivs ännu bättre i sällskap med riktiga persimmonklubbor.

edit. Varför jag släpade med mig så många klubbor begriper jag inte. Hälften hade varit nog. Det är inte särskilt njutbart att promenera med tung packning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar