onsdag 9 mars 2011

Vår i luften!

I går var tanken att jag skulle jobba i Solna hela dagen men det slumpade sig så att jag fick några oplanerade timmars dödtid mitt på dagen. Jag skulle i och för sig ha hunnit åka till kontoret och jobba en av dessa timmar men det hade i så fall blivit cirka två timmars bilkörning för en timmes arbete och man måste ju tänka på miljön också.


Efter att ha ringt några jobbsamtal åkte jag till rangen vid Ulriksdals golfbana och där stod jag sedan i ungefär en timme och slog hundra bollar med två kompisar. Den ene av kompisarna heter Nian och den andre Sexan. Nu blev det mest nian och jag som stod där i solen och slog bollar mot målgreenerna. OK, så mycket jobb blev inte gjort i går men jag kände mig ändå som en bättre människa efteråt. Det känns faktiskt helt OK fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar