onsdag 28 mars 2012

Vackert






















OK, det är svårare och man får inte iväg bollen lika långt som med den allra senaste värstingklubban men när man träffar så känns och låter det mycket bättre med en persimmonklubba och de där metrarna man avstår från... Tja, är det vad spelet handlar om så är det ganska ointressant. Själv känner jag betydligt större tillfredsställelse när jag slår ett perfekt slag med en riktig träklubba än vad jag gör när jag slår ett längre slag med en modern metalwood. Dessutom blir jag alldeles lycklig varje gång jag ser klubban. Eftersom jag inte ska försörja mig på spelet och heller inte mäter mitt eget värde efter hur långt jag slår eller vilken score jag gör utan bara spelar för mitt höga nöjes skull så är valet enkelt. Jag spelar med de snygga och sköna klubborna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar