måndag 28 januari 2013

Ny listetta!

Numera tvåa.

Det är rätt intressant att, när man lyckats hålla liv i en blogg såpass länge som jag hållit den här på spåret, följa statistiken. Nu har det, till exempel, varit mer eller mindre radiotystnad i två månader men ändå är det folk (rätt många!) som är inne och läser. I brist på nya inlägg tvingas de då att botanisera bland äldre. Nu har mitt inlägg om 1985 års spaldingblad passerat mitt inlägg om den fina keps jag köpte hösten 2010 i en ekiperingsaffär i Klintehamn som det genom tiderna mest lästa inlägget. Hur ska man förhålla sig till det? Tja, kanske får man konstatera att inlägget om Tour Edition-bladen förmodligen har större allmänintresse än vad det har att läsa om hur jag klär mig? Fast så himla säker ska man kanske inte vara, för det här inlägget ligger fyra på listan...


Ny etta
Är det någon som är sugen på ett set fina blad (standardspecade och med DGR300 skaft) så hör gärna av er till mig via herman.johnell@gmail.com. Jag har några set som det på bilden ovan att avvara. Kepsen är dock inte till salu. Aldrig någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar